به مناسبت روز ملی ایمنی و آتشنشانی، مراسمی با حضور معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران زیر مجموعه در سالن جلسات مدیریت امور درگهان و جمعی از سازندگان و نمایندگان مجتمعهای تجاری این شهر برگزار شد.
در این مراسم، از تلاشها و فداکاریهای آتشنشانان تجلیل به عمل آمد و بر نقش مهم آنان در ارتقای ضریب ایمنی شهری و بهویژه مجتمعهای تجاری درگهان تأکید شد. معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در سخنانی با قدردانی از خدمات آتشنشانان، توجه ویژه به مقوله ایمنی در اماکن تجاری و عمومی را ضرورتی جدی دانست و بر حمایت همهجانبه سازمان در این زمینه تأکید کرد.
همچنین، مجتمعهای تجاری و نمایندگان آنان به همراه موسسه عالی اقتصادی نیک نامان نامی درگهان قشم با مشارکت فعال خود در این برنامه، ضمن گرامیداشت جایگاه آتشنشانان، همبستگی و همراهی بخش خصوصی با مجموعه مدیریت شهری و سازمان منطقه آزاد قشم را به نمایش گذاشت.
بدون دیدگاه