بهرهبرداری از بخش جدید جاده در آینده نزدیک
بخش جدید پروژه جاده ساحل جنوبی قشم به طول پنج کیلومتر تا سهراهی رمچاه، کمتر از یک ماه آینده زیر بار ترافیک قرار میگیرد و با بهرهبرداری از این قطعه، مجموع مسیر آماده استفاده این محور به ۱۰ کیلومتر خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید فخرالدین هاشمی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان، به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت، با حضور در محل اجرای پروژه، روند پیشرفت عملیات اجرایی این محور را بررسی کرد.
بنابراین گزارش، پروژه جاده ساحل جنوبی از شهر قشم تا ورودی روستای نخل گل به طول ۲۰ کیلومتر در حال اجراست و شامل عملیات خاکی، آسفالت، نصب تابلوها و علائم ترافیکی میشود.
این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در حال اجراست و تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی رسیده است.
هماکنون پنج کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیک قرار گرفته و پنج کیلومتر دیگر تا سهراهی رمچاه نیز طبق برنامه تا یک ماه آینده به بهرهبرداری خواهد رسید.
بدون دیدگاه