همزمان با روز ملی اصناف، از پروانه کسب الکترونیک در منطقه آزاد قشم رونمایی شد؛ اقدامی در راستای بهروزرسانی و یکپارچهسازی مدارک هویتی فعالان صنفی جزیره.
به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، جواد فیضی، مدیر بازرگانی و اصناف سازمان، با تبریک روز اصناف به کسبه و فعالان اقتصادی جزیره، رونمایی از پروانه کسب الکترونیک را گامی در مسیر توسعه خدمات نوین به جامعه صنفی قشم عنوان کرد.
وی با اشاره به ویژگیهای این پروانه گفت: پروانه کسب الکترونیک در قالب یک کارت شناسایی جدید برای واحدهای صنفی صادر میشود و اطلاعات هویتی و مجوز فعالیت صنوف را بهصورت متمرکز در اختیار دارندگان آن قرار میدهد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این کارت با هدف افزایش نظم، سهولت در شناسایی واحدهای صنفی و بهروزرسانی شیوه صدور و ارائه پروانههای کسب طراحی شده است.
بدون دیدگاه