
با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تردد دانشآموزان و شهروندان، مدیریت درگهان منطقه آزاد قشم، طرح رنگآمیزی خطوط عابر پیاده در معابر اصلی شهر را اجرا کرد.
این اقدام با هدف آشکارسازی مسیرهای عبور عابر، کاهش حوادث رانندگی و ارتقای ایمنی شهری انجام شده است.
مهندس محمد پورعلی، مدیر درگهان سازمان در این خصوص گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تأمین امنیت دانشآموزان و شهروندان در اولویت قرار دارد و به همین منظور عملیات ایمنسازی و بهسازی معابر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
گفتنی است این طرح در نقاط پر تردد اجرا شده و ادامه اقدامات عمرانی و خدماتی در حوزه ایمنی شهری نیز در برنامههای آینده پیشبینی شده است.
بدون دیدگاه