در شرایط ویژه و روزهایی که کشور با فضای جنگی و دغدغههای اقتصادی روبهروست، بازاریان و فعالان اقتصادی درگهان با تصمیمی امیدآفرین و همدلانه، بار دیگر روح همکاری و مسئولیت اجتماعی را به نمایش گذاشتند.
ابراهیم رستم گورانی، مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم، با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مدیران بازارها و رئیس اتاق اصناف درگهان گفت: در راستای حفظ رونق بازارها، حمایت از کسبه و کمک به تداوم فعالیتهای اقتصادی، مقرر شد دو ماه اجارهبهای واحدهای صنفی بخشوده شود و قراردادهای جاری نیز بدون افزایش اجارهبها تمدید گردد.
وی افزود: این تصمیم در فضای همدلی و مسئولیتپذیری اجتماعی و با هدف حفظ آرامش بازار، پایداری فعالیت کسبه و تقویت امید در میان فعالان اقتصادی اتخاذ شده است تا بازارهای درگهان همچنان پویا و فعال به فعالیت خود ادامه دهند.
بدون دیدگاه