صدور گواهی با هماهنگی دانشگاه تهران
دهمین جلسه «کلینیک شیلات و کشاورزی» سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیران عامل شرکتهای فعال در حوزه آبزیپروری برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی، مدیر شیلات و کشاورزی این سازمان، با اشاره به برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: دهمین جلسه دورههای آموزشی کلینیک شیلات و کشاورزی با هدف ارتقای دانش فنی و توانمندسازی مدیران عامل شرکتهای آبزیپروری در حال برگزاری است و اساتید دوره مباحث تخصصی این حوزه را ارائه میکنند.
وی افزود: در پایان این دوره آموزشی، با هماهنگیهای انجامشده با دانشگاه تهران، گواهی معتبر به شرکتکنندگان اعطا خواهد شد که گامی مؤثر در جهت تقویت جایگاه علمی و تخصصی فعالان این صنعت به شمار میرود.
مدیر شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم همچنین از آغاز دوره دوم این کلینیک در اوایل اردیبهشتماه ۱۴۰۵ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده فعالان اقتصادی، دورههای آتی بهصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد تا امکان بهرهمندی مدیران و فعالان شیلاتی شهرستانهای استان هرمزگان و سایر استانهای ساحلی کشور نیز فراهم شود.
مورموگویی تأکید کرد: توسعه آموزشهای تخصصی و پیوند هرچه بیشتر دانش و تولید، از مهمترین رویکردهای این کلینیک است که میتواند نقش مؤثری در ارتقای بهرهوری و رشد اقتصاد شیلاتی جزیره قشم ایفا کند.
بدون دیدگاه