4 ماه پیش ساعت: 14:50 | بازدید: 10

برگزاری دهمین جلسه کلینیک شیلات و کشاورزی قشم

صدور گواهی با هماهنگی دانشگاه تهران

دهمین جلسه «کلینیک شیلات و کشاورزی» سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیران عامل شرکت‌های فعال در حوزه آبزی‌پروری برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی، مدیر شیلات و کشاورزی این سازمان، با اشاره به برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: دهمین جلسه دوره‌های آموزشی کلینیک شیلات و کشاورزی با هدف ارتقای دانش فنی و توانمندسازی مدیران عامل شرکت‌های آبزی‌پروری در حال برگزاری است و اساتید دوره مباحث تخصصی این حوزه را ارائه می‌کنند.
وی افزود: در پایان این دوره آموزشی، با هماهنگی‌های انجام‌شده با دانشگاه تهران، گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد که گامی مؤثر در جهت تقویت جایگاه علمی و تخصصی فعالان این صنعت به شمار می‌رود.
مدیر شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم همچنین از آغاز دوره دوم این کلینیک در اوایل اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده فعالان اقتصادی، دوره‌های آتی به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد تا امکان بهره‌مندی مدیران و فعالان شیلاتی شهرستان‌های استان هرمزگان و سایر استان‌های ساحلی کشور نیز فراهم شود.
مورموگویی تأکید کرد: توسعه آموزش‌های تخصصی و پیوند هرچه بیشتر دانش و تولید، از مهم‌ترین رویکردهای این کلینیک است که می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای بهره‌وری و رشد اقتصاد شیلاتی جزیره قشم ایفا کند.

  مراسم «احلی من العسل» همزمان با ششم محرم‌الحرام و به یاد حضرت قاسم بن الحسن(ع)، نوجوان رشید و شهید واقعه کربلا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز مدرسه میناب، با حضور دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان در شهرستان قشم برگزار شد.

شناسه ویدیو: 20078
۰۴ اسفند ۱۴۰۴
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها