برگزاری هفتمین جلسه کلینیک شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم

برگزاری هفتمین جلسه کلینیک شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم

تمرکز بر اقتصاد دریا‌محور برای فتح بازارهای صادراتی شیلات
صدیق نصیری، کارشناس شیلات و آبزیان سازمان منطقه آزاد قشم، از برگزاری هفتمین جلسه کلینیک شیلات و کشاورزی این سازمان خبر داد و گفت: این کلینیک با هدف ایجاد محیطی تعاملی میان شرکت‌های فعال و مدیریت‌های زیرمجموعه از جمله مدیریت شیلات و کشاورزی تشکیل شده است.
به گزارش مرکز رسانه منطقه آزاد قشم، وی افزود: در راستای سیاست‌های دولت در توسعه آبزی‌پروری و اقتصاد دریا‌محور، همکاری‌های مؤثری میان شرکت‌های فعال منطقه و دستگاه‌هایی نظیر سازمان شیلات، جهاد کشاورزی، سازمان ترویج، اموزش و توسعه کشاورزی (تات)، محیط زیست و دیگر نهادهای مرتبط شکل گرفته است.
نصیری با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو تصریح کرد: ایجاد بستر رونق اقتصادی مزارع پرورش ماهی و میگو، اتصال تولیدکنندگان به بازارهای هدف از جمله کشور سریلانکا و تبدیل جزیره قشم به مبدأ صادرات محصولات شیلاتی از مهم‌ترین برنامه‌هاست.
وی در پایان تأکید کرد: آموزش و توانمندسازی بهره‌برداران در کنار توسعه تولید، از اولویت‌های اصلی این مجموعه در مسیر تحقق اهداف دولت است.

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها