پاکسازی و آراستگی مبادی ورودی قشم در آستانه اوج سفر گردشگران

پاکسازی و آراستگی مبادی ورودی قشم در آستانه اوج سفر گردشگران

همزمان با روزهای پر رفت و آمد جزیره قشم و با افزایش ورود گردشگران به جزیره، مبادی ورودی شهر از جمله مسیرهای ساحل شمالی، ساحل جنوبی و بلوار آیت‌الله رییس پاکسازی و آماده استقبال از مسافران شد.
مهندس عبدالرضا فخری، مدیر امور شهری و روستایی منطقه آزاد قشم، در این باره گفت: این اقدام با دستور مدیرعامل سازمان انجام شد و هدف از آن، فراهم کردن محیطی پاک، امن و دلنشین برای شهروندان و گردشگران است. مبادی ورودی اولین تصویر از جزیره را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند و اهمیت پاکیزگی و نظم در این نقاط، نقش مهمی در تجربه سفر گردشگران دارد.
وی افزود: تداوم پاکسازی و آماده‌سازی معابر شهری، جزو برنامه‌های مستمر منطقه آزاد قشم است و در طول فصل گردشگری، تیم‌های خدمات شهری در تمام مسیرهای ورودی و محلات اصلی حضور خواهند داشت تا استانداردهای محیط شهری حفظ شود.

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها