عصر امروز دکتر عادل پیغامی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، در کنار مهندس محمد سعیدیکیا ، با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم از پدر شهید والامقام محمد بازماندگان قشمی عیادت کردند.
در این دیدار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با قدردانی از رشادتها و فداکاریهای خانواده معظم شهدا، تأکید کرد: تکریم خانوادههای شهدا وظیفهای اخلاقی، ملی و دینی است و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگریها و ایمان راسخ شهدا و خانوادههای آنان است.
مهندس سعیدیکیا نیز در سخنانی ضمن ابراز احترام به مقام شامخ شهدا،گفت: تکریم و خدمترسانی به خانوادههای شهدا باید همواره در اولویت باشد.
بدون دیدگاه