8 ماه پیش ساعت: 11:49 | بازدید: 34

دستان کوچکی که با حمایت منطقه آزاد قشم به رویایی بزرگ رسید

اولین تیم رباتیک دانش‌آموزی هرمزگان با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم راهی مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه شد.
تلاشی که از یک کارگاه کوچک در پژوهش‌سرای جوان قشم آغاز شد، حالا به سفری بزرگ ختم می‌شود؛ سفری برای حضور در مسابقات برترین های مسابقات آسیا و اقیانوسیه، جایی که نوجوانان خلاق قشمی با ربات‌هایی ساخته ذهن و دستان خود، نماینده شایسته جزیره خواهند بود.
به گزارش مرکز رسانه منطقه آزاد قشم، تیم رباتیک دانش‌آموزی قشم پس از دو سال تلاش و آموزش مستمر در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی، به‌عنوان نخستین تیم دانش‌آموزی استان هرمزگان، به مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۵ اعزام می‌شود. این رقابت علمی از ۱۹ تا ۲۴ آبان‌ماه در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد و تیم قشم با حمایت کامل سازمان منطقه آزاد قشم در این رویداد جهانی حضور می‌یابد.
کارگاهی که روزی با چند قطعه ساده آغاز شد، امروز به نقطه‌ای از امید و الهام تبدیل شده است؛ جایی که نوجوانان جزیره با ذهن‌های خلاق خود، رؤیاهایشان را در قالب ربات‌هایی زنده می‌کنند.
بهنام هضم‌دل، مربی تیم رباتیک نیز با قدردانی از حمایت‌های دکتر عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ابراز امیدواری کرد جزیره قشم طی سه سال آینده به پایلوت رباتیک دانش‌آموزی جنوب کشور تبدیل شود.

  پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی مؤسسه آموزش عالی منطقه آزاد قشم آغاز شد.

شناسه ویدیو: 12177
۰۷ آبان ۱۴۰۴
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها