امروز، دوربین مرکز رسانه منطقه آزاد قشم راوی تقدیر از کسانی است که بیهیاهو، جان میبخشند و مهربانی را تمرین نمیکنند، بلکه زندگی میکنند.
مسئولان جزیره با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) از فرشتگان سپیدپوش قشم تقدیر کردند؛ قهرمانانی که بیمنت، بر زخمها مرهم میگذارند و با لبخند، امید را زنده نگه میدارند.
در این دیدار، دکتر احمدی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم ضمن تبریک این روز گفت: بیمارستان پیامبر اعظم با بیش از ۱۰۱ پرستار به بیماران جزیره خدماترسانی میکند و جامعه پرستاری ما با صبوری و ایثار، بار سنگین درمان را به دوش میکشد. حضور مسئولان در این روز باعث دلگرمی همکاران ماست و این دیدار فرصت ارزشمندی بود تا دغدغهها و مسائل پرستاران نیز مطرح شود. امیدواریم با همراهی مجموعه فرمانداری، سازمان منطقه آزاد و سایر نهادها بتوانیم بخشی از این دغدغهها را کاهش دهیم.
دکتر مرادی، رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور مسئولان گفت: امروز پرستاران ما با وجود همه محدودیتها و شرایط دشوار، با روحیهای جهادی در خط مقدم سلامت ایستادهاند. در حالیکه بسیاری از کشورها امکانات گستردهتری دارند، پرستاران قشم با عشق به وطن و مردم خود ماندهاند و خدمت میکنند. از حمایتهای دکتر پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه بهبود وضعیت معیشتی پرستاران تشکر میکنیم و امیدواریم وعدههای دادهشده در حوزه مسکن و رفاه این قشر زحمتکش هرچه زودتر عملی شود.
در ادامه، داود اسلامی، رئیس اداره آموزش و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم نیز با تبریک این روز گفت: پرستاران نخستین همراهان بیماران هستند؛ انسانهایی که پیش از همه در کنار درد و رنج دیگران میایستند. در دوران کرونا، جامعه پرستاری نشان داد که ایثار و فداکاری معنای واقعی خدمت است. یاد همه شهدای سلامت، بهویژه شهید پرستار قشم، خانم طیبه صادقیان را گرامی میداریم. ما در سازمان منطقه آزاد قشم تلاش میکنیم با تأمین نیازهای اولیه و بهبود شرایط کاری پرستاران، بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم، هرچند هیچ خدمتی نمیتواند با فداکاریهای آنان برابری کند.
بدون دیدگاه