8 ماه پیش ساعت: 22:38 | بازدید: 16

🎥 تقدیر دهیاران جزیره قشم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

دهیاران جزیره قشم در حضور دکتر عبدالکریم حسین زاده، معاون رئیس جمهور با اهدای لوحی از دکتر عادل پیغامی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به پاس حمایت‌ها و همراهی‌های مؤثر ایشان در اجرای برنامه «سلامت علوی» قدردانی کردند.
در این پیام قدردانی آمده است: اجرای برنامه سلامت علوی با همت و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم، گامی مؤثر در ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم جزیره، به‌ویژه در حوزه‌های ضروری چون دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی و شنوایی‌سنجی بوده و موجب رضایت و خرسندی خانواده‌های قشمی، به‌ویژه در مناطق روستایی، شده است.
دهیاران جزیره در این لوح با تأکید بر شرایط خاص قشم و محدودیت دسترسی به خدمات تخصصی پزشکی، از تلاش‌های مدیریت سازمان در پاسخ به نیازهای مردم و نگاه انسانی، مسئولانه و مردم‌مدار دکتر پیغامی در حوزه سلامت و رفاه عمومی قدردانی کرده‌اند.
در پایان، امضاکنندگان لوح ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی و پشتیبانی طرح سلامت علوی، ابراز امیدواری کرده‌اند با تداوم این‌گونه اقدامات، شاهد ارتقای بیشتر سطح سلامت، رفاه و کیفیت زندگی مردم در سراسر جزیره قشم باشیم.

 

  پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی مؤسسه آموزش عالی منطقه آزاد قشم آغاز شد.

شناسه ویدیو: 11495
۲۷ مهر ۱۴۰۴
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

رونمایی از پروانه کسب الکترونیک در قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

انتصاب سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مجتمع‌های تجاری درگهان

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها

آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها