در راستای ارتقای سیمای شهری و ایجاد نشاط در فضای عمومی، روند کاشت گلهای فصلی در سطح شهر درگهان با جدیت ادامه دارد.
به گزارش مرکز رسانه سازمان منطقه آزاد قشم، این طرح با هدف افزایش طراوت بصری و بهسازی محیط شهری در میادین، بلوارها و فضاهای عمومی اجرا میشود.
مهندس پورعلی، مدیر منطقه آزاد قشم در امور درگهان، با اشاره به رویکرد مستمر سازمان در زیباسازی محیط شهری گفت: کاشت گلهای فصلی در نقاط مختلف شهر در راستای ارتقای منظر شهری و فراهمکردن فضایی شاداب و دلانگیز برای شهروندان در دستور کار قرار گرفته و بخشی از برنامه جامع بهسازی درگهان است که بهطور مداوم پیگیری میشود.
بدون دیدگاه