دهیاران جزیره قشم در حضور دکتر عبدالکریم حسین زاده، معاون رئیس جمهور با اهدای لوحی از دکتر عادل پیغامی، رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به پاس حمایتها و همراهیهای مؤثر ایشان در اجرای برنامه «سلامت علوی» قدردانی کردند.
در این پیام قدردانی آمده است: اجرای برنامه سلامت علوی با همت و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم، گامی مؤثر در ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم جزیره، بهویژه در حوزههای ضروری چون دندانپزشکی، چشمپزشکی و شنواییسنجی بوده و موجب رضایت و خرسندی خانوادههای قشمی، بهویژه در مناطق روستایی، شده است.
دهیاران جزیره در این لوح با تأکید بر شرایط خاص قشم و محدودیت دسترسی به خدمات تخصصی پزشکی، از تلاشهای مدیریت سازمان در پاسخ به نیازهای مردم و نگاه انسانی، مسئولانه و مردممدار دکتر پیغامی در حوزه سلامت و رفاه عمومی قدردانی کردهاند.
در پایان، امضاکنندگان لوح ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی و پشتیبانی طرح سلامت علوی، ابراز امیدواری کردهاند با تداوم اینگونه اقدامات، شاهد ارتقای بیشتر سطح سلامت، رفاه و کیفیت زندگی مردم در سراسر جزیره قشم باشیم.
بدون دیدگاه