معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: به مناسبت روز جهانی یوگا، برنامهای با هدف ترویج سبک زندگی سالم، افزایش نشاط اجتماعی و توجه به سلامت جسم و ذهن، در پارک زیتون قشم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید مهدی موسوی اجاق بیان داشت: این رویداد با حضور حدود ۱۵۰ نفر از علاقهمندان به ورزش یوگا برگزار شد و شرکتکنندگان ضمن انجام حرکات و تمرینات یوگا، لحظاتی را در فضایی آرام و طبیعتمحور به تقویت آرامش، تمرکز و تندرستی اختصاص دادند.
بنابراین گزارش، برگزاری این برنامه در فضای عمومی پارک، فرصتی برای معرفی ظرفیتهای ورزشهای همگانی و نقش آن در ارتقای سلامت جامعه فراهم کرد.
بدون دیدگاه