حسین فردوسی، سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشتماه، “روز ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در دبیرخانه شورایعالی و سازمانهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تبریک گفت.
27 اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، یادآور نقش تعیینکننده ارتباطات حرفهای در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است.
در شرایطی که اقتصاد ملی نیازمند همافزایی، شفافیت و اعتمادسازی مستمر است، روابط عمومیها به عنوان بازوان راهبردی مدیریت، نقش مهمی در تبیین سیاستها، اطلاعرسانی دقیق، اقناع افکار عمومی و ایجاد تعامل سازنده میان حاکمیت، فعالان اقتصادی و مردم ایفا میکنند.
در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، که مأموریت آنها تسهیل سرمایهگذاری، توسعه صادرات، جذب فناوریهای نوین و تقویت تعاملات بینالمللی است، ارتباطات مؤثر و هدفمند جایگاهی مضاعف دارد. روایت صحیح از ظرفیتها، دستاوردها و فرصتهای سرمایهگذاری این مناطق، نه تنها موجب افزایش اعتماد سرمایهگذاران داخلی و خارجی میشود، بلکه تصویر روشنی از عزم ملی در مسیر رشد تولید و توسعه پایدار ارائه میکند.
بدون دیدگاه