مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای طرح ویژه سلامت کارکنان حوزه خدمات شهری خبر داد و گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی و سلامت نیروهای عملیاتی، طرح واکسیناسیون گسترده با اختصاص حدود ۵۵۰ دوز واکسن برای کارکنان خدمات شهری در جزیره قشم آغاز شد.
مهندس عبدالرضا فخری، با تأکید بر اهمیت سلامت نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی پایداری خدمات شهری افزود: این برنامه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم و با هدف پیشگیری، افزایش ایمنی شغلی و مراقبت از نیروهای فعال در خطوط عملیاتی اجرا میشود.
مدیر امور شهری و روستایی همچنین از انجام تست HIV بهصورت رندوم برای ۱۵۰ نفر از کارکنان خبر داد و بیان کرد: این اقدام در چارچوب طرح غربالگری سلامت و با هدف اطمینان از وضعیت بهداشتی و ارتقای شاخصهای سلامت محیط کار انجام گرفته است.
وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم برنامههای سلامتمحور را بهصورت مستمر دنبال میکند و توجه به وضعیت بهداشتی نیروهای خدمات شهری از اولویتهای مهم در برنامهریزیهای این مدیریت است.
بدون دیدگاه