درخشش غرورآفرین دیگری در تقویم میهن سرافراز اسلامی رقم خورد؛ ۹ آذرماه به پاس دلاوریهای فرزندان غیور نیروی دریایی ارتش، به عنوان روز ملی جزایر سهگانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی در تقویم رسمی کشور ثبت شد.
این نامگذاری، یادآور اقدام شجاعانه و غرورانگیز در سال ۱۳۵۰ برای بازپسگیری این نگینهای درخشان خلیج فارس است؛ جزایری که از دیرباز، جزئی جدانشدنی از پیکر ایران زمین بوده و خواهند بود.
🔹 این اقدام، نمادی از عزم راسخ ملت ایران اسلامی برای پاسداشت تمامیت ارضی کشور و پاسخی قاطع به همه ادعاهای بیپایه و بیاساس دشمنان است.
🔹 تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی نه تنها بر نقشه، که در قلب تکتک ایرانیان جای دارند؛ جزایری که تا ابد در آبهای نیلگون، همیشه فارسی و همیشه ایرانی خلیج فارس خواهند درخشید.
💙 🇮🇷جاودانه باد نام ایران اسلامی ؛ استوار بر موجهای خلیج همیشه فارس.
روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم
خبرها را در رسانه دیجیتال مشاهده فرمایید:
www.qfzm.ir
بدون دیدگاه