به گزارش مرکز رسانه سازمان منطقه آزاد قشم، عملیات لایروبی خور هلر ، درگهان که از روزهای پیش آغاز شده، همچنان با هدف بهبود جریان آب، جلوگیری از انباشت رسوبات و ارتقای وضعیت زیستمحیطی منطقه ادامه دارد.
در این خصوص، مهندس پورعلی مدیر منطقه آزاد قشم در امور درگهان اعلام کرد:لایروبی خور هلر یکی از اقدامات مهم در راستای بهبود شرایط اکولوژیکی، تسهیل عبور جریانهای آبی و پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از رسوبگذاری است. این عملیات بهصورت مرحلهای در حال انجام بوده و تاکنون بخش قابلتوجهی از مسیر پاکسازی شده است.
وی افزود:تداوم این طرح تا دستیابی به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت تا ضمن افزایش ظرفیت آبگذر خور، محیطی سالمتر و ایمنتر برای ساکنان منطقه فراهم شود.
بدون دیدگاه