به گزارش مرکز رسانه منطقه آزاد قشم، روز جمعه ۱۱ مهرماه، برنامه پاکسازی سواحل جزیره قشم با حضور مسئولان و اعضای هیئتهای کاراته منطقه آزاد و شهرستان قشم برگزار شد.
در این برنامه، مهیار مقیمیان رئیس هیئت کاراته منطقه آزاد قشم، امیر شاددل رئیس هیئت کاراته شهرستان، نیلوفر دادآفرید نایب رئیس هیات، جمعی از مربیان و حدود ۱۰۰ نفر از کاراتهکاهای باشگاههای «ستارگان نبرد»، «حرا آداک»، «میران»، «بسیج»، «ستاره سرخ آسای درگهان» و «هنرهای رزمی جزیره» به همراه خانوادههایشان حضور یافتند.
این اقدام فرهنگی و اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مشارکت اجتماعی ورزشکاران و جلب توجه خانوادهها به اهمیت سواحل پاک در جزیره زیبای قشم انجام شد.
بدون دیدگاه